Secțiunea Grijă pentru viață dedicată sprijinirii pacienților

Cercetarea și colaborarea cu 13.500 de pacienți au ca rezultat crearea și extinderea site-ului web orientat spre pacient „Life Effects” în Europa

Suntem mândri să anunțăm lansarea europeană a paginii web Life Effects, o pagină web cu conținut centrat pe pacient creată de pacienți și verificată de experți, în cadrul Congresului ECTRIMS din Berlin, 2018. 

Această inițiativă de conținut online a fost creată în urma unei cercetări ample a 13.500 de pacienți la nivel global și acum este lansată în Europa. Cercetările indică o cerere a pacienților, în special a celor cu afecțiuni cronice, inclusiv scleroză multiplă (SM), pentru informații de încredere privind sănătatea.01.

Cu conținut dezvoltat în colaborare cu pacienții, Life Effects constă în articole, videoclipuri și podcasturi ce oferă informații, perspective și inspirație persoanelor care suferă de una sau mai multe afecțiuni cronice, inclusiv SM, concentrându-se în special asupra impactului asupra vieții unui pacient. Colaborând în permanență cu un grup central de pacienți, care realizează contribuții directe analizate de experți, Life Effects oferă o perspectivă directă și credibilă asupra a ceea ce înseamnă să trăiești cu o afecțiune cronică. Împreună, acești pacienți și programul Life Effects spun povești autentice, oferă o perspectivă centrată pe pacient asupra celei mai recente gândiri și sfaturi practice și recomandări pentru a face lucrurile mai ușoare.

Aoife Kirwan, care locuiește în Irlanda și suferă de SM, ne-a spus: „Este întotdeauna interesant atunci când apare o oportunitate ce face ca vocile persoanelor cu SM să fie auzite. Programul Life Effects a fost dezvoltat în colaborare cu persoanele care suferă de afecțiuni cronice, inclusiv SM, ceea ce înseamnă că este creată de noi. Inițiativa le oferă persoanelor care suferă de afecțiuni cronice șansa de a-și împărtăși poveștile, gândurile și opiniile, știind că informațiile sunt verificate de experți. Într-o eră în care sunt disponibile cantități nelimitate de informații, aceste informații de încredere de la persoane cu aceeași afecțiune sunt neprețuite pentru pacienți. În calitate de persoană care suferă de SM, sunt încântată să văd o astfel de colaborare între comunitatea mea și comunitatea medicală, care oferă o nouă resursă ce combină experiența trăită cu fapte științifice.” 

Life Effects reprezintă rezultatul abordării unei nevoi nesatisfăcute de informații medicale de încredere, în special pentru pacienții care suferă de o afecțiune cronică, prin suprinderea problemelor legate de aceste afecțiuni și ascultarea directă din surse de încredere – pacienții înșiși. Prin crearea de conținut ce vine în completarea călătoriei medicale a pacienților cu profesioniștii din domeniul sănătății, trecerea la informații despre diagnostic și opțiuni de tratament, noi oferim o mai mare înțelegere a impactului acestor afecțiuni zilnic. Life Effects oferă conținut pentru pacienți, de către pacienți și revizuit de experți, oferind o resursă neprețuită de informații în care aceștia pot avea încredere.

Lansarea în Europa a paginii Life Effects încorporează conținut aferent SM, precum și conținut referitor la alte afecțiuni, inclusiv: astm, depresie și migrenă. Echipa Life Effects colaborează cu Healthline, site-ul cu informații medicale cu cea mai rapidă creștere, care face parte din Grupul Slate. Healthline și Panoply ajută Teva să integreze vocea autentică și punctul de vedere credibil ale pacientului cu scopul editorial riguros al jurnalistului profesional.

Vicepreședinte al Strategiei privind canalele de comunicare și conținut digital în cadrul Teva, Arun Mahtani a afirmat: „Life Effects este o platformă pentru pacienți care oferă sprijin și sfaturi altor persoane care suferă de o afecțiune cronică. În cadrul Teva, ne luăm angajamentul să ajutăm pacienții, iar Life Effects reprezintă adevăratul exemplu de realizare a acestui aspect – auzind direct vocea pacientului împreună cu sprijinul venit din partea experților. Acest conținut este relevant pentru fiecare persoană și am fost copleșiți de impactul acestei colaborări, ceea ce oferă o mai bună înțelegere a provocărilor cu care pacienții se confruntă în afara tratamentului.”


  1. Back to contents.

    Edelman Intelligence 2018. Cercetarea mărcii Teva 

Distribuie: